Alla inlägg den 20 december 2012

.

Av Annica och Kent Lindholm - 20 december 2012 23:44

.

Av Annica och Kent Lindholm - 20 december 2012 23:40


I kväll har vi varit på skolavslutning i Njurunda Kyrka. Njurunda Friskola har som tradition att gå i ett fackeltåg till kyrkan i samband med jullovet.

Det var väldigt fint och stämningsfullt med många fina julsånger. Jag är så glad att jag har mina barnbarn som jag får följa genom skolåren.

Tova som går i förskoleklass fick den stora äran att tända advensljusen framme vid altaret. Det uppdraget utförde hon galant med stolthet.

Efter kyrkan åkte vi ner till Erika (Kents syster) och Stefan i Skatan. Skatan är ett gammat fiskeläger som i kväll var vackrare än någonsin med alla fina juleljusen tända.

Nej, nu väntar kudden. I morgon ska jag åka på shopping med Cicci och hennes flickor. Vi startar dagen med frukost på Ikea.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 20 december 2012 17:10


Nu har jag gjort min sista arbetsdag på skolan. Det är klart att jag går in någon gång om dom behöver extra personal.


Det har varit otroligt roligt att jobba där. Som mamma har det också varit mycket givande att få ta del av Mickes jobb och verksamhet.


Det kändes riktigt vemodigt när jag sa tack och hej till alla. Ja nu är det ju ingen som försvinner och som mormor/farmor till 5 av barnen på skolan så kommer jag att få möjlighet att träffa både barn, föräldrar och personal vid många tillfällen.


Tusen Tack Micke och Alex för den fina blomman.

Tidigare månad - Senare månad

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards