Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 1 januari 2013 14:20


Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År.


Låt 2013 bli ett av dina bästa år, det tänker jag göra. Jag ska stänga dörren för allt och alla som jag inte mår bra av, stänga dörren för alla tråkiga och onödiga måsten, stänga dörren för alla energitjuvar. Men öppna dörren desto mer för alla de jag verkligen vill bjuda in.


I dag ligger jag i sängen pga sviterna av ett allt för vidlyftigt jul och nyårsfirande. Nej det är inte som jag tror att du tror. Det har blivit för mycket godsaker och onyttig mat och det håller inte, då blir jag sjukt numera tyvärr. Skyll dig själv Annica!


I går kväll var vi hos Lena och Tommy på nyårsfirande. Med var också som tidigare år Lisbritt och Lennart. Vi började kvällen med ett dopp i deras tunna, så himla mysigt. Sedan blev det god mat i några timmar, fondue... jättegott. Tyvärr var inte jag den allra trevligaste pga mitt hälsotillstånd. Jag lovar er att nästa gång ska jag vara en riktig partypingla. Tusen tack Lena och Tommy för en mycket trevlig kväll. Tusen tack också till bästa Line som agerade taxi så att vi kom hem välbehållna.


Nu ska jag läsa en bok, var till Micke häromdagen så nu har jag en hel hög med bra böcker som väntar.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards