Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 2 januari 2013 13:03


Ja då var helgerna över för den här gången. Nu dröjer det till Påskhelgen innan vi får fira traditionsenlig igen. Såg att påsken infallet tidigt i år vilket passar utmärkt eftersom vi gärna tillbringar den på vårisen i Armisjön med skoteråkning ut till öarna.

Kent jobbar med inventering i dag så hans arbetsdag blir nog betydligt längre än vanligt.

Själv får jag besök av Ida i kväll, en fd arbetskamrat som jag saknar mycket. Det ska bli så roligt att få träffa henne igen.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka och slänga allt julklappspapper som fortfarande står kvar i garaget. Jag ska också åka med en massa pant. Ja våra (Kents och mina) arbetsuppgifter här hemma är lite annorlunda nu sedan jag slutade jobba. Skönt att jag inte behöver underhålla bilen i alla fall, däckbyten mm hoppas jag att han fortsätter med trots att jag bara går här hemma och skräpar för det mesta.

Min lilla dagvovve är också på plats igen. Har inte tagit fajten med honom ännu med att bädda sängen, det är inte då populärt med bäddad säng men jag brukar i regel vinna.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards