Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 14 januari 2013 10:51


I dag känns det mycket bättre, inte alls samma smärta i ryggslutet som i går. Jag fick värktabletter till min onda tå som jag i går kväll och dom svarade jag tydligen jättebra på, har sovit hela natten.


I går var jag jätteledsen, tänkte att vi kommer inte att kunna åka på någon semester. Det enda som gladde mig var att vi har avbeställningsskydd. - Du behöver väl inte vara så dramatisk sa Kent, du har ju 10 dagar på dig att bli bra. Ja ja du känner inte min värk du, tänkte jag och så är jag så mycket bättre i dag. :))


När jag pratade med Cicci i går kväll sa hon att hon inte blev förvånad att jag ramlat, hon känner sin mor. Hon hade tänkt - Vad ska hon ut i spåret och göra, det kommer inte att gå bra. Ja så rätt du fick Cicci men jag ska ut ingen det lovar jag både dig och mig själv.


Nu fick jag telefon från skolan, ska jobba där i eftermiddag i stället för en som är sjuk. Tur att jag är bättre och det är nog bara bra att hålla igång min till åren komna kropp.


Barn ger både glädje och energi, eller hur.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards