Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 15 januari 2013 17:02


Nu har jag jobbat måndag och tisdag. Så himla roligt att träffa barnen och personalen igen. Det passar mig perfekt att jobba om någon är sjuk men på schema vill jag inte gå någon längre tid igen.


I går såg vi på Idrottsgalan. Så otroligt pinsamt när Lotta Lundgren skulle dela ut priset till årets manliga idrottare. Först står hon och pratat en massa strunt om mat och sedan säger hon Patrik i stället för Peter till Foppa Forsberg. Då åkte skämskudden fram för både Kent och mig. Så himla dåligt, nervös kan man få vara men inte ens nervositet ursäktar hennes tal och namnmiss. Fy för den lede vad hon förstörde programmet.


Nu ligger jag på soffan för att vila min onda rygg som trots vurpan i söndags känns ganska ok. Bättre än förväntat måste jag säga. Jag ska ut på skidorna igen men det får vänta tills efter semestern.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards