Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 16 januari 2013 11:26


I dag blev det en riktig sovmorgon igen. Jag har nog kanske varit lite väl hårdhänt mot min onda rygg för i natt har den gett tillbaka. Vid halv 6 var jag upp och tog en värktabletter och sov sedan skönt till klockan 10. Det gör inget alls för i dag finns ingen tid att passa.

Nu har jag tittat en stund på reprisen av Go Kväll. Där pratar dom om ålderdindelningar i samhället och vad få naturliga mötesplatser det finns över åldergränserna. Dom nämner också Håkan Hellströms mamma som nu vid dryga 70 år har spelat in en skiva. Det är tufft tycker jag.

Vi borde göra lite mer av det vi vill och inte av det vi borde. Vem är det egentligen som säger vad vi borde göra, sätter vi inte oftast den gränsen själva. Jo så är det nog. Nej nu ska jag göra ännu mer av det jag vill och inte av det jag borde. Kommer det synpunkter ska jag säga som barnen gör. -VEM BRYR SIG!
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards