Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 18 januari 2013 19:49

Varit på shopping med Cicci i dag. Köpte bl.a ett nytt fint överkast som ska vara på vår dubbelsäng till våren, det går i vitt och svart med övervägande vitt. I dag är det svart och turkost i sovrummet men till våren blir basen svart och vitt.


Jag köpte också lite som ska med till Thailand. Vi har en kompis där nere som vi brukar handla med oss lite till, så även i år. Som jag skrev härom dagen är jag lite orolig för vikten på vår packning så jag ringde till SAS i dag för att höra vad som gäller. Jag får ha 20 kilos övervikt, ingen oro längre för att packningen blir för tung. Skönt.


I går var jag riktigt duktig här hemma. Städade, tvättade bäddade rent mm. Det är avancerade arbetauppgifter numera. :). Jag tog också reda på julgrupperna och planterade om de blommor som kan leva vidare.


Nu sitter vi i varsin soffhörna mätta och belåtna. Middagen i dag var en hemgjord pizza med kött, svamp och lök, så himla god. Nu väntar jag på programmet På spåret.


Trevlig helg till er alla.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards