Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 20 januari 2013 20:59


I dag har vi varit på 12-års kalas hos Jacob. Som vanligt bjöds det på väldigt gott fikabröd. Line är riktigt duktig på att baka och hjälp får hon av både Jacob och Hannes.

Efter kalaset åkte vi till Petra med familj en stund. Där bjöds det på middag, pestopasta.

Det har också varit klippstuga här i kväll. Varken Kent eller hans bror Mats vill bli klippt av någon annan än mig. Kent har jag alltid klippt, det är 34 år sedan han var på en frisörsalong. Konstigt tycker jag, men roligt är det.

I morgon ska jag jobba hela dagen. Städ på morgonen sedan mattant över lunchen och så fritidsfröken på eftermiddagen. Kul!
.

Av Annica och Kent Lindholm - 20 januari 2013 10:20


I natt har vi varit tre stycken i vår dubbelsäng. Den tredje var Ellen som ringde oss i går och ville komma och vara med oss till i dag. Det är alltid lika roligt med barnbarn i huset.

Petra och Jörgen kom också en stund i går kväll. Vi åt fruktsallad och tittade på Stjärnorna på slottet.

Det blev ingen tur till stugan som jag planerat. Kent vill alltid åka dit men inte i går, han ville vara hemma och börja med sin packning. Tänk förr i tiden packade jag åt hela familjen när vi skulle åka bort. Jag var mer eller mindre hysterisk för att inte glömma något hemma. Så dumt när var och en vet mycket bättre vad dom vill ha med på resan. Numera fixar vi vår egen packning. Tur att man kommer till insikt med tiden.

I dag ska vi åka till Jacob som bjuder till kalas, han fyller 12 år i morgon. Jacob har varit sjuk nu sista dagarna, ont i halsen och feber men är på bättringsvägen. Skönt!
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards