Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 26 januari 2013 16:01


Visst är det väl typiskt att det alltid ska strula med bloggen när jag är ute och reser. Det går bra att skriva inlägg och få ut dessa men det går inte att bifoga bilder. Jag vet inte vad det beror på, hoppas att det är nätet här och att jag hittar något annat gratisnät som fungerar bättre.

Nu ligger vi i sängen, trötta men nöjda med dagen. Vi var på stranden på förmiddagen. Kent fixade en moppe på eftermiddagen och nu i kväll har jag fixat mina fötter.

I morgon blir det stranden på förmiddagen och Patong på eftermiddagen om det inte är något annat som dyker upp.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 26 januari 2013 14:07


Nu är mina fötter som nya, så mjuka och fina.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 26 januari 2013 07:07


Har varit på stranden men är nu tillbaka på hotellet och inspekterar vårt nya rum vilket är helt ok. Skönt att det fixade sig, rum utan balkong fungerar bara inte.

Nu ska vi äta lunch innan vi går tillbaka till stranden igen.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 26 januari 2013 01:04


Kent klocka verkar fungera jättebra. Han snarkar som bara den här bredvid mig i sängen.

Svt World tillhör TV utbudet på vårt hotell, inte helt fel. Trist bara att det är barnprogram just ju.

Klockan är 07:00 här nu och jag är pigg som en lärka trots att det inte blivit mycket sömn. Nu vill jag ha frukost.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards