Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 30 januari 2013 14:15


I kväll har vi ätit middag på Bellmans och som vanligt smakade det mycket bra. Vi pratade med den nya ägaren och berättade att vi hade bott i en av lägenheterna där. När han hörde det ville han visa oss hur dom ser ut numera och det var mycket fräschare nu. Kan rekommenderas om man är några stycken och vill håller nere boendekostnaden.

Nu återstår bara att packa inför morgondagen då vi åker upp till Khaolak. Vi ska försöka komma iväg tidigt innan det blir så varmt.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 30 januari 2013 11:33


Klockan 16:00 tittade vi på Mittnytt på vår TV på rummet. Det gäller att hålla sig uppdaterad. ;) Såg att det borgerliga blocket hemma inte fick igenom sin budget. Det kan väl inte hålla i längden att dom ska jobba utifrån Socialdemokraternas budget, det känns verkligen inte bra för vår stad.

Jag har också varit och köpt salva till min onda tå (Halgus). Nu sitter jag på balkongen med en välsmord tå och väntar på att den ska sluta att värka. Passar på att ta en cigarett, - Ja jag röker som bara den när jag är här nere. Men ALDRIG en cigg hemma.

Ps. Jag ska köpa en röd tub till dig Mia :)
.

Av Annica och Kent Lindholm - 30 januari 2013 08:41


Just nu ligger vi på sängen med varsin bok. Jag har inte kommit så långt i min men den fängslar mig redan. Just nu (och som oftast) är livet verkligen " gött å leva"

Vi var inte på stranden så länge i dag eftersom jag blev lite väl bränd i går, men några dopp blev det i alla fall. Vädret är kanon och havet lugnt, inga våldsamma vågor.

I kväll blir det middag på Bellmans, det är vissa platser och restauranger som man gärna vill besöka första dagarna här nere och dit hör även Bellmans. Ett år när vi var här hyrde vi en lägenhet uppe på den restaurangen.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards