Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 21 februari 2013 21:33


Nu har vi landat på Arlanda. Resan gick bra trots försening från Phuket så det blev lite tajt i Bangkok. Som tur är har vi gått där på flygplatsen många gånger så vi snabbade på och kom med planet.

När vi kom till Stockholm hade min väska spruckit, inte så att det var risk att något skulle åka ut. Jag gick till SAS servicedisk och fick utan problem en ny väska, mycket bättre än den jag hade tidigar. Framför allt var det en mycket lättare väska men lika stor. Säga vad man vill om SAS och övriga bolag i Star allians, service det förstår dom sig verkligen på.

Nu sitter vi i SAS inrikes lounge och läser och väntar på att klockan ska bli 23 så att vi får åka hem. Cicci och Petra kommer och hämtar oss på Midlanda.

I morgon ska vi hämta alla barnbarn på skola och dagis och ha en riktig barnmiddag. Oh så jag längtar efter alla små, ja klart jag längtar efter dom stora också.

Men just nu längtar jag allra mest efter vår egen säng. Vi har nu snart varit igång i 20 timmar, klockan ringde 06:00 i morse Thai tid. Det var 00:00 i går natt svensk tid och inget kunde jag sova på planet trots att jag tog en insomningstablett. Det är betydligt bättre att flyga på natten då man är naturligt trött men tyvärr stämmer det inte alltid.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards