Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 25 februari 2013 14:45


Nu har snart den här dagen gått och jag har inte gjort mycket. Tur att Petra kom med lite tvätt (hon har stopp i avloppet) annars har det nog inte blivit något alls.

Kent är hemma om en timma och jag har faktiskt påbörjat middagen i alla fall. Det blir en stek kom jag köpt till i går men som blev kvar i kylen när vi blev bjudna till Cicci.

Jag som skulle städa skåp och lådor. Vad blev det av min energi, den bara inte finns. Just i dag känns det inte så bra att inte ha ett jobb och en gemenskap att gå till. Har inte heller lust att åka till mitt hobbyrum. Jag sätter den här dagen inom en parentes och går vidare i morgon.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards