Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 27 februari 2013 08:40


I dag vaknade jag klockan fem som vanligt. Har tittat på tre avsnitt av Mia på Grötö. Har ätit frukost och tittar lite på Nyhetsmorgon. Funderar på om jag ska ta en promenad till Norells lite senare i dag och köpa mig några vårblommor som piggar upp.

Jag vet inte vad som hänt, jag tyckte häromdagen att det var lyx att inte behöva gå till jobbet nu när vi kom tillbaka från semestern. Så tycker jag inte nu. Jag kommer inte igång med något, tycker mest synd om mig själv för att jag går här hemma och har tråkigt. Jag som annars är en ensamvarg längtar så efter den gemenskap som man känner på en arbetsplats. Jag vill jobba i kassan på ICA, har du något tips på jobb, hör gärna av dig till mig. Jag behöver inte jobba mycket, några timmar i veckan skulle räcka.

Mitt hobbyrum har jag inte varit till sedan jag kom hem, har ingen lust att åka dit heller.

Det finns en ljuspunkt i tillvaron som jag är glad över. Jag behövs, vilken är en härlig känsla. I går kom Jacob hit på middag och stannade någon timma. Han hade svårt att ta sig hem och tyckte att han kunde gå till mig i stället för att jag skulle skjutsa honom hem. Till veckan ska jag vara några dagar med Tova så att hon slipper vara på fritids när det är sportlov.

Jag gjorde även en sak till i går som jag har att se fram emot om än det äventyret inte är förrän i oktober. Jag bokade en resa till mig, Cicci, Ellen och Elsa. Vi ska vara tillsammans i Thailand två veckor. Så himla roligt att få visa Thailand även för Cicci, oj vad jag längtar. Vi ska bo på ett fint hotell som är anpassat för barn med stora poolområden och närhet till stranden.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards