Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 28 februari 2013 14:26


Oj vad körigt det blev i dag ;) det blir nog fullt schema på eftermiddagen. Härligt!

Ellen kom hit efter skolan.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 28 februari 2013 10:15


Även i dag blev det en tidig morgon, vaknade halv 6, så himla onödigt när det inte finns några måsten.

Klockan 8 ringde Elsa som är hemma och sjuk även i dag. Jag åkte ner och hämtade henne så nu ligger hon här på soffan och är inte alls pigg.

Strax före 13 ska jag till tandläkaren så i dag har jag nästan ett fullt schema. :)

Nu längtar jag så till våren då jag kan börja dona ute. Baksidan av vårt hus behöver målas. Jag tänkte också försöka få lite gröna fingrar och göra lite mysigt med blommor mm, vill få den mer inbjudande.

Ja det finns mycket att planera och se fram emot, men tänk om jag kunde börja njuta av dagen i stället för att bara sitta och känna mig onyttig.

Det är verkligen så att livet består av dalar och toppar. Just nu känns dalen både djup och trist. Det är tur att jag är realist och har mycket erfarenhet av livet, jag vet att toppen kommer tillbaka igen snabbare än vad jag just nu tror.
.




Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards