Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 2 mars 2013 21:50


I eftermiddag sydde jag och hängde upp de nya köksgardinerna. Jag som tänkt mig något fint med tulpaner kom hem med ett skrikigt färggrant tyg. Det blev inte bra, dom gardinerna kommer inte att hänga i mitt köksfönster många dagar. Jag köpte dessutom två löpare i passande färger. Tur att det bara handlade om några 100 lappar åt fanders.


Köpte också två fina blommor varav den ena inte ens var fin ett dygn. Ja ingen lyckad inredning i dag.


Man ska inte ändra de planer man har, oftast bli det inte bra när man impulshandlar. Varför lär jag mig aldrig.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 2 mars 2013 15:10


Ja nu har vi varit på Birsta några timmar. Vi började med frukost på Ikea och sedan blev det inköp av blommor och gardiner och lite annat som följde med.

Petra och Jörgen kom ut vid lunchtid så vi fikade med dom innan vi åkte till XXL och köpte cykel till Dante och presenter till Tova som fyller år den 18 mars. Cykeln var verkligen tuff, han kommer att bli jätteglad.

Nu ligger vi på sängen och tar igen oss innan vi får matgäster klockan 17.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 2 mars 2013 09:08


I dag ska vi åka ut och handla lite. Jag har inte varit in till stan eller Birsta sedan vi kom hem. Det blir lätt att jag bara är och skrotar på hemmaplan. Längtar efter att se lite folk och fika gott. Jag kan sakna närheten till stan ibland, det var så mysigt att gå ner och ta en fika på lördagarna.

Vi ska köpa en cykel till Dante som fyllde 3 år när vi var borta. Jag såg en riktigt tuff cykel i XXL:s reklam. Hoppas att dom har den i lager.

Jag ska också köpa lite vårblommor, några dukar och kanske en gardin så att vi får lite vårkänsla inomhus nu när det åter snöar utanför fönstret. :(
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards