Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 4 mars 2013 20:13


I dag har jag bokat hotell för Tova och mig på Hassela Ski Resort. Cicci med familj ska vara där i sin husvagn och Micke och hans familj har hyrt stuga. Tova och jag har planerat att åka ner till dom på torsdag. Så ringde jag dit i dag och frågade om dom hade några lediga hotellrum och det hade dom :)

Ett rum inkl middag och frukost kostar 855 kronor för oss, helt otroligt vad billigt. Vi får se, eventuellt kommer Kent ner på torsdag efter jobbet, han hoppas att han får ledigt på fredag.

Tova sover hos oss i natt. Hon ringde i eftermiddag och tyckte att det var lika bra att hon kom nu i kväll och sov över här när hon ändå skulle vara med mig i morgon :)
.

Av Annica och Kent Lindholm - 4 mars 2013 10:28


Frukost med sportlovslediga barnbarn. Nu har dom åkt till Drakborgen och jag har åter tyst och lugnt i huset.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 4 mars 2013 07:51


Sportlov och jag är ledig, härligt. Nu har jag acklimatiserat mig till livet här hemma och trivs mycket bra med tillvaron igen. Förra veckan kändes trist och tom, jag längtade efter jobb, så himla onödigt.

Många gäster har det varit i sängen i natt. Ellen ringde i går eftermiddag och ville komma till oss, självklart fick hon det. Då blev det lite extra godsaker på menyn.

I dag vet jag inte vad vi ska göra, jag får se vad Ellen har för idéer när hon vaknar. Petra, Tova och Dante kommer snart på frukost. Petra är sportlovsledig måndag och fredag, tisdag - torsdag ska Tova vara med mig så att hon får vara ledig hela veckan.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards