Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 12 mars 2013 21:39


Jag blir så fruktansvärt upprörd (vansinnigt arg) när jag läser om den tragiska händelsen där två ungdomar jagas av polisen efter en bensinstöld och omkommer pga polisens vansinniga beslut.

Hur kan man öppna en bro och den enda varning som finns är en grind. Hur kan en polis fatta ett så vansinnigt beslut, vem som helst utan erfarenhet av biljakter kan ju förstå hur det ska sluta.

Jag hoppas att den som tog det beslutet blir skyldig till vållande av annans död.

Det verkar nästan som polisen går igång när det är biljakter, det är inte första gången dom drivit på så att det slutar med katastrof. Och den här gången för en tank bensin.
Skärpning nu polisen!
.

Av Annica och Kent Lindholm - 12 mars 2013 13:21


Nu är sovrummet vårstädar och fräscht, borta är de turkosa gardinerna, krukorna och lampan mm.

Det som återstår är att byta en gardin mot en helvit längd men det får bli en annan dag, jag åker inte ut frivilligt i snöovädret som vi har i dag.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 12 mars 2013 09:27


I dag tänker jag inte vara sjuksyrra om än det skulle uppskattas. Kent är fortfarande dålig men nu har den onda magen givit med sig, i stället har han feber.

Jag vårstädar, byter gardiner och överkast, lampskärmar mm, och torkar damm som nu syns allt för väl i vårsolen. Passar på i dag för här är det inget fint väder. Det snöar igen, hur mycket snö kan det bli?
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards