Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 13 mars 2013 17:09


Nu har jag varit riktigt duktig i två dagar medans mannen legat sjuk. Har gjort en riktig vårstädning där även skåp och lådor fått en rejäl översyn. Det är så lätt saker läggs på fel plats och skåpen blir fulla av sådant som inte alls hör dit. Känner mig riktigt nöjd med min arbetsinsats.

Nu på eftermiddagen var jag och handlade och då passade på att köpa mig några fina blommande blommor.

Nu väntar jag på att köttfärslimpan i ugnen ska bli färdig och att Jörgen kommer och äter middag med oss.

Ja som du märker så händer det inte så stora saker numera men det är bara skönt. Vad är stora saker egentligen, det är kanske numera det händer stora saker, ja så är det naturligtvis. :)

Jag njuter av dagen och har också lite att se fram emot. Den 11 april åker jag tillsammans med fd arbetskamrater till Åland med Birka. Ska verkligen bli roligt.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards