Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 14 mars 2013 20:50


Hemma igen efter en trevlig fikastund hos Petra och Jörgen. Där var det fullt hus med släkt och vänner som vill gratta Jörgen som fyller 34 år i dag.

Tack för en trevlig kväll och gott fika.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 14 mars 2013 14:42


Jag undrar vart orken tog vägen, jag som hade så mycket energi på förmiddagen.

Har bakar två marängtårtor i morse till Jörgen som fyller år i dag. Förut var det mamma som stog för tårtbaket i familjen, numera är det jag som fixar tårta. Helt otroligt, jag som inte kan baka. Ja vad gör man inte för sina barn.

Jag har också varit privat chaufför i dag. Barnbarnen har haft friluftsdag i Nolbybacken så jag skjutsade dit och tillbaka. Klantigt sv mig att jag inte planerat bättre så att jag kunde vara med hela dagen. Skulle varit härligt att åka skidor i dag när vädret är så fint.

Nu ligger jag på sängen och vilar. Jag har ett kilo köttfärs som väntar på att bli kålpudding men det får vänta en stund till.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards