Alla inlägg den 23 mars 2013

Lek

Av Annica och Kent Lindholm - 23 mars 2013 21:19


I går hade vi en lugn kväll med fredagsmys, i kväll är det lördagslek på hög nivå. Jag undrar när vår lilla gumma ska somna i kväll, just nu tror jag att hon är sockerhög pga all godis hon stoppat i sig :)
Tur att Kent har energi och barnasinnet kvar.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 23 mars 2013 18:32


Vilken härlig dag trots att det är vinter, sol och klarblå himmel. Jag hoppas verkligen att vi får fler så är fina dagar.

Vi är nere i stugan i helgen och Ellen är med oss. Förra helgen hade hon en kompis med här nere som höll på att tråkas ut totalt när hennes Internet inte fungerade. Några sådana problem är det inte med Ellen, trots sina 13 år och ibland kaxiga attityd blir hon alltid som ett lekfullt barn här. Hon är överallt, hon var tom uppe på taket och höll på att skrämma ihjäl mig när hon drog ner stora snöblock, jag trodde att det var hon som ramlade ner.

Nu är Kent ute med henne på en skotersväng igen, jag hoppas att hon blir trött snart ;)

I morgon kommer Petra med familj och släkt på Jörgens sida hit. Dom ska uppvakta Tova som fyllde 7 år i måndags. Jag hoppas att vi får samma fina väder som idag så att vi ev. kan åka ut till holmarna en sväng.

Nu återstår inte mycket av den här dagen. Numera är det sällan barhäng, det får bli häng i soffan framför TV:n i stället.

Välkommen Runnfors, vi ses i morgon :)

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards