Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 24 mars 2013 20:37


I dag har vi åter firat Tova 7 år, den här gången tillsammans med Jörgens familj.

Jag som alltid tar fram kameran både i tid och i otid glömde bort den totalt i dag. Det berodde säkert på det trevliga besöket och många samtal. Synd, men någon bild blev det tack vare Linda (Jörgens lillasyster), hoppas att det var ok att jag kopierade de bilder du lagt ut på FB.

Tusen tack för de fina blommorna och den goda kakan. Snart blir det en söt kopp här ( som mamma sa när det bjöds på kaffe och kaka) för det blev en bit kvar. :)

Nu är vi hemma igen och jag sitter och funderar på kommande vecka som börjar med tandläkarbesök i morgonbitti, fy vad jag gruvar. Resten av veckan blir lite pyssel inför påskhelgen. Vi kommer att vara i stugan och barnen kommer på middag på långfredagen. Jag sa till Cicci att i år blir det inget smörgåsbord, vi får se hur det blir för hon såg inte så glad ut när jag sade det. Det blir nog som det alltid har varit.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards