Alla inlägg den 27 april 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 27 april 2013 13:12


I dag har jag "suttit på kontoret" på förmiddagen och fixat månadens räkningar. Jag har också tittat på våra deklarationer igen men har fortfarande inte skickat in dom.


Kent jobbar i dag och jag ska göra mig i ordning snart och åka in och hämta honom. Han var på fest med jobbet i går kväll och ville inte köra bilen själv i morse. Det är bra Kent, inget risktagande i trafiken.


Vi ska åka till Birsta och byta mina kläder som fortfarande ligger i påsarna. Vi ska också köpa gödsel till gräsmattorna. I morgon planerad en trädgårsdag om vädret tillåtet, det kan ju vara lite si och så den här årstiden. Nyss kom det en ordentlig hagelskur.


På måndag är det jobb på skolan igen. Vilken tur Micke att du köpte skolan så att du kan ge mamma lite sysselsättning och en inkomst. Ja inkomst, inte blir det mycket kvar när man ska skatta för dubbla löner det såg jag tydligt på inkomstuppgifterna och skatteuträkningen på deklarationen. Men än så länge jobbar jag ju inte för lönen i första hand, jag jobbar för att komma ut och träffa människor och för att känna att även jag fortfarande behövs och kan göra nytta. Privilegierad? ja verkligen :)
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards