Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 10 maj 2013 22:15


I dag har det varit en lång och regnig dag. Jag har inte varit ute något på hela dagen, mina blommor som skulle planteras står fortfarande orörda. Inte ens Kid har varit sugen på några uteaktiviteter i dag. Det är inte klokt egentligen vad man påverkas av vädret, ordspråket säger ju - Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Det stämmer inte på mig, hela jag går på sparlåga när vädret är trist. Tänk om jag ändå hade en bra bok på gång, då kan det vara ok med dåligt väder.


Jag har haft en städ och tvättdag. Har torkat ur alla skåpen i köket och tvättat en hel del som nu hänger på tork framför kaminen. Kent är fortfarande dålig så han har bara tagit det lugnt. Jag hoppas att han är piggare i morgon för jag vill ha hjälp med att få hem planjord.


På eftermiddagen blev vi bjudna till våra grannar Anders och Tuk. Där var det födelsedagsfika för Tuk som fyller år i dag. Tack för en trevlig stund och god jurdgubbstårta.


Nu hänger vi i varsitt soffhörn och kämpar emot tröttheten som blir extra påtaglig efter en hel dag inomhus. Jag vill se vem som får lämna Lets Dance innan jag går och lägger mig. Jag hoppas att Marcoolio blir kvar trots att han inte kunde dansa i kväll. Har har verkligen imponerat med sin dans den här säsongen.


Jag hoppas att det blir lite bättre väder i morgon, bara det blir uppehåll är jag nöjd. .

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards