Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 11 maj 2013 08:59

I dag blev det ingen bra start på dagen. Det är kallt och trist både inne och ute och vedkorgen gapar tomt, ingen ved finns det ute i vedboden heller. Kid är dålig i magen och har gjort inne i natt, usch och fy, det också precis i dag. Kent sover och jag vill inte väcka honom så att han ska behöva drabbas av mitt just nu dåliga humör.

Jag ska hoppa in i duschen och fixa till mig så kanske humöret blir lite bättre. Det regnar inte just nu i alla fall så det är ju alltid något. :)

Det blir nog en sväng till stan i dag. Jag orkar inte gå här inne en dag till och lite shopping och fika brukar ju alltid pigga upp. Jag ska åka på Citygross och köpa fisk tror jag, grillad torskrygg skulle bli bra till middag i dag. Undra vad jag ska servera till den? Nu blir jag genast på lite bättre humör, tänk vad lite tankar på god mat kan pigga upp. Det blir nog ett glas vitt också skulle jag tro. Nu måste jag surfar runt och titta på recept :) Ja, det kommer att bli en bra dag i alla fall, det känner jag nu.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards