Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 14 maj 2013 08:35


I dag vaknade jag tidigt, pigg och utvilad, precis som det ska vara. Tänk vad trist för de som ofta har sömnproblem, det måste vara jättejobbigt. Läste någonstans att var fjärde svensk har problem med sömnen, stackars människor. Ingenting fungerar ju när man inte sover bra.


I dag har jag inte planerat något annat än jobb mellan 13 -17. Jag jobbar dessa tider måndag - onsdag den här veckan, torsdag och fredag blir jag nog ledig som det ser ut nu i alla fall.


Inte har jag hört något från fönsterleverantören heller, undra varför han inte ringer. Han sa att han skulle återkomma, han tyckte kanske att jag var allt för jobbig och att han hoppas att mina synpunkter ska rinna ut i sanden. Tror han det, tror han fel.


Nej nu ska jag titta på Nyhetsmorgon en liten stund. Det är så lätt att jag blir sittande och tittar allt för länge så numera går jag ifrån tv:n när nyheterna kommer för tredje gången, då har jag suttit en timma. Hihi det är stora saker att planera nu för tiden som du märker. Ja livet kan inte vara bättre än vad det är just nu. Tänk om man kunde ge bort lite livskvalitet och mindre stress till någon, då har jag många som skulle få den gåvan av mig.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards