Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 31 maj 2013 22:36

I kväll har vi fredagsmys med Ellen.

Jag jobbade på förmiddagen i dag och skulle fixa lite här hemma på eftermiddagen. Efter en stund ringde Ellen och undrade - Vart är min dator mormor, jag ska in med ett skolarbete senast i kväll. Jag visste inte men det visade sig att hon hade den i vår husbil. Ja det är inte alltid lätt att hålla reda på alla saker.

Ellen cyklade hit och gjorde klart sitt arbete. Det går bra att göra skolarbeten hos mormor, här är det inga småsyskon som stör. Vi har också pratat en hel del på tu man hand, om livet och allt som sker. Jag har lovat Ellen att göra mitt yttersta för att bli minst 84 år, då hinner jag vara med och se henne växa upp och få lära känna hennes barn.

När Kent kom hem fortsatte han på bygget av altanen, Ellen och jag målade på huset som borde varit svart även på baksidan för flera år sedan.

Nu myser vi i soffan efter att ha ätit räkor, lax och mycket annat gott och väntat på att få veta vem som vinner Lets Dance.

Snart blir det sängen och trångt kommer det att bli i natt med både Ellen och Kid mellan oss.

Det är underbart med barn.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards