Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 8 juni 2013 11:11


Nu har jag bokat Thailandsemester med Kent. Vi kommer att vara där 31 januari till den 28 februari 2014.

Jag hittade en billig resa med ett bolag som heter Qatar, resan tar 18 timmar vilket är några timmar mer än en resa med Thai men den var 6000 kronor billigare. Jag har gogglade runt och det verkar vara ett bra flygbolag. Resan bokade jag via Ticket och även dom sa att det var ett mycket bra bolag. Ticket har en boka av garanti där man inte behöver ange någon orsak för 450 kronor extra, den garantin var orsak till att jag bokade via Tickets web den här gången.

Vi kommer att bo hos Mogens även i år. Han har ett stort gammalt hotell med bara några rum med balkong och även i år hade han ett sådant ledigt för oss. Vi gillar verkligen det hotellet trots att det är gammalt och nött. Det känns lite som att komma hem, vi känner de flesta av personalen vid det här laget, vi har ju varit där några gånger genom åren.

Oh vad skönt att resan är fixad.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 8 juni 2013 06:10


Det här meddelandet väckte mig nyss.
Irriterande!

Visserligen är det ett bra meddelande men det känns inte bra att bli väckt före klockan sex en lördagsmorgon. Dessutom borde det vara lite mer aktuell information som skickas ut. Gårdagens väder är lite onödig information i dag.

Telia bör nog se över sina rutiner för kundmeddelanden :/
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards