Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 16 juni 2013 19:01


Jag måste säga att Telia är ett otroligt bra företag med en kundservice i världsklass. Förra helgen fick jag ett litet galet meddelande som jag skrev om är på bloggen angående åskväder. Titta i kommentarerna, helt otroligt att jag fick ett svar här här på bloggen.

Tusen Tack Telia, ni är verkligen förlåtna.

Jag klipper in kommentaren här nedan.

------------------------

Hej Annika!

Jag heter Patricia och jobbar på Telia. Jag tänkte bara be om ursäkt för att vi väckte dig så tidigt, det var inte vår mening. Åskmeddelandet skickades ut 2013-06-07 men måste ha hamnar på villovägar.

Jag önskar dig en riktigt härlig fortsättning på helgen!

Med vänliga hälsningar
Patricia Elsius
Telia Kundservice
.

Av Annica och Kent Lindholm - 16 juni 2013 18:45


I går hade jag en härlig hemmadag med städning och matlagning. Ica hade billig lax så middagen i går blev stekt lax, färskpotatis och romsås, så gott och enkelt. Jag gravade också två stora bitar, det är så bra att ha i gravad lax i frysen till midsommar.

Cicci och Petra med familjer kom förbi en stund på kvällen. Alfons har fått en cykelvagn och Ellen var mycket populär när hon cyklade runt med Dante och Alfons.

I morse var vi och tittade när Tova spelade fotboll. Plötsligt blev Kent jättedålig med en enorm smärta i sidan, vi fick skynda iväg till doktorn. Troligast var det en njursten och smärtan släppte när han fått en spruta. Vi får hoppas att det bara var lite grus som kommer ut den naturliga vägen så att han får vara frisk när det är dags för semester om två veckor.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards