Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 21 juni 2013 16:18


Ja nu är det midsommarfint i stugan och solen lyser från klarblå himmel. Vi åkte ner i går eftermiddag och här fanns massor att fixa med eftersom vi inte har bott in oss riktigt ännu men det fick vänta tills i dag. Vi åt lite av midsommarmaten och allt smakade jättebra.

Per och Anna kom förbi med en korg full av godsaker som tack för lånet av husbilen. Per påminde mig att jag är "festgeneral" för årets sommarfest här i Armsjön och tur var det för det hade jag alldeles glömt bort. Vi planerade lite och bokade datum till lördagen den 27 juli.

I dag har vi gjort fint på gården och jag har putsat fönstren på baksidan som jag inte hann med häromdagen. Jag har också fixat med lite blommor, jag sätter inte så mycket i år eftersom vi åker bort till helgen och blir borta minst tre veckor.

Nu ska vi snart duka upp vår midsommarmiddag som vi i år äter på tu man hand.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards