Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 22 juni 2013 08:45


Pigg som en lärka vaknade jag klockan sex i morse. Det blev en riktigt lugn eftermiddag och kväll i går vilket det är ganska ofta hos oss numera. Ibland funderar jag om partyprissen Kent tycker att jag är tråkig men det verkar inte så, han är fortfarande nöjd med att dela dagarna med mig om jag bara inte väcker honom allt för tidigt :)

I natt regnade det som bara den här hos oss och i dag är det mulet. Det gör inget för jag ska ha en städdag, det är klädkammarens tur att få en make over i dag. Jag vill också fara till mitt hobbyrum och hämta hit det som är där. Jag kommer att göra om rummet i gäststugan till min verkstad. Gästerna (oftast barn och barnbarn) får sova inne eller i husbilen i fortsättningen och förresten är dom här och sover över mer på vintern och då värmer vi inte upp gäststugan i alla fall.

Vi kommer att stanna här nere till veckan. Jag har sagt till barnbarnen (inte de två minsta) att dom gärna får vara här med mig. Hoppas att det blir bra väder så att dom kan bada, om inte får vi väl pyssla eller kanske åka på utflykt till något fint ställe i Hälsingland.

Nej nu är det dags för lite mer kaffe.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards