Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 24 juni 2013 23:36


I dag har det varit full fart hela dagen i stugan. Mina barnbarn Ellen, Elsa, Jacob, Hannes, Tova och Maja har varit med mig hela dagen. Alfons 4 år och Dante 3 år fick inte vara med, dom är så små och kräver så mycket passning så jag kan inte ha alla samtidigt.

Dom har badat, fiskat och lekt och pratat så jag har skavsår i öronen. Dom fick inte sova över, det blir allt för stojigt när dom är så många.

I morgon kommer dom igen vid åttatiden. Då ska vi ta husbilen och åka ner till Bergafjärden och vara där över dagen. Jag har gjort en stor gryta med makaroniconcarne nu i kväll så lunchen är färdig och bara att värma upp. Det blir säkert bad och golf bl.a på schemat i morgon.

Nu släcker jag lampan för i dag och sover, känner mig ordentligt trött just nu :)
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards