Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 29 juni 2013 22:08


Nu är vi äntligen på väg söderut. Kid är med så vi kommer att hålla oss inom Sveriges gränser.

Ja stackars Kid, han gillar inte att åka bil men att vara i bilen när den står stilla går bra. Förut när vi stannade och skulle in i bilen igen var han så ivrig, när Kent öppnade dörren så sprang han in under bilen och såg helt förvirrad ut. Vad hände nu, gick jag inte in tänkte han nog.

Från Sundsvall till Gävle fick han sitta själv och han skulle prompt sitta på ett ryggstöd och hade fullt sjå att inte ramla. Jag tyckte så synd om honom så nu har han suttit i mitt knä och så har han legat i framrutan. Innan vi är hemma igen är jag säker på att han stortrivs i bilen, det gäller bara att ge honom tid trygghet så blir det nog bra. Ja, det är som att ha småbarn igen när Kid är med.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards