Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Annica och Kent Lindholm - 20 oktober 2013 21:40


Nu har jag varit sjuk nästan en hel vecka. Jag provade att jobba i fredags men gick hem igen redan efter två timmar. Nu är jag lite bättre men har fortfarande hosta. Är det en jädra förkylning eller blir man mer drabbad med åren, ja jag vet inte men ett vet jag i alla fall att nu vill jag bli helt frisk. Jag ska jobba i morgon och hoppas verkligen att orken räcket.

I dag har vi varit och grattat Hannes och Line som fyllt 10 respektive 35 år i veckan. Stort grattis till er båda.

Efter kalaset fick vi matfrämmande av Petra och barnen. Tova ville vara med vid spisen och hjälpa till och brände sig ordentligt på fingrarna. Jag pratade med Petra nyss och Tova har två stora brännblåsor som gör ordentligt ont nu, stackars liten.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards