Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 11 januari 2014 13:03


Nu har den riktiga vintern kommit även till oss. Bra eller dåligt? Bra säger alla barnen förstås. Ljust och fint säger jag men den decimeter som kommit räcket gott och väl för mig.

Skönt att det bara är drygt två veckor kvar till sommaren och semestern kommer igen. Det ska verkligen bli skönt med drygt fyra veckor i solen.
Jag längtar jättemycket trots att det inte var så länge sedan jag var nere i Thailand sist.

Kent jobbar i dag så jag har passat på att vara lite nyttig här hemma. Jag fixat lite lunchlådor åt Kent bl.a Tänk förr när vi åt lunch ute varje dag båda två, snacks om att vi brände pengar helt i onödan och inte var restaurangmaten särskilt bra och nyttig alla gånger. Nej annat är det numera, nu reser vi för alla pengar som blir över i stället för att stoppa dom i magen.

I kväll spelar Stiftelsen här i Sundsvall vilket innebär att vi blir barnvakt åt fem av barnbarnen som är mellan fyra och tretton år. Kent har planerat kvällsgidis, det blir bara popcorn och light dricka sa han. Han vill inte ha några sockerhöga barn som håller igång till långt in på natten. Ja vi får väl se hur det blir, vi överlever nog ;)

Nej nu ska jag fortsätta och fixa här hemma. Julgardinerna i köket ska ner, allt annat julpunt åkte undan förra helgen. Det enda som blir kvar är min fina julblomma, den får pryda bordet ett tag till.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards