Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 30 januari 2014 08:22


Nu är vi äntligen på väg. Vi sitter på Arlanda nu och väntar på att få komma in på utrikesterminalen.

Det blev strul med min incheckning i Sundsvall. Vi hade två separata bokningar, en inrikes och en vidare till Thailand. Jag hade missat att i mitt SAS bokningssystem stavas mitt förnamn med C och när jag bokade Thai var jag noga och bokade mitt namn med K så att det skulle stämma överens med mitt pass. Det skulle jag inte gjort för nu är det bara Kent som har bording hela vägen. Jag måste vänta tills Thai öppnar sin incheckning vid 10 tiden.

Vi sitter nu på Sky och väntar. Kent försökte köpa en Mariestad men det gick inte här utanför, det fick bli en Latte i stället och det måste väl ändå vara ok, klockan är ju bara strax efter åtta.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards