Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 31 januari 2014 12:06



Äntligen framme efter en lång och tröttsam resa. Första dygnet är alltid pest när jag reser. Tänker oftast - Varför skulle jag åka bort? - Vad skulle jag hit och göra? Jag hittar alltid något fel på hotellrummet eller så vill jag byta hotell. Så är det även denna gång, dom har inget fungerande wifi just nu när jag behöver det som allra mest.

När jag reste med Cicci och barnen så var inte rummet vi tilldelats bra, enligt mig. Cicci och barnen tyckte att det var jättebra, då säger Cicci - Mamma, har ni alltid otur med rum då ni reser. Nej så är det naturligtvis inte, rumsproblemen sitter nog i min separationsångest och hemlängtan. I morgon kommer allt att vara bra det vet jag, bara wifi ;) fungerar. Det är tur att Kent är så tålmodig och tar mig med en nypa salt. Han är ju van vid det här laget.

Nu sitter vi på Two Chefs och har ätit en god middag. Egentligen var vi väl inte så hungriga, jag hade mer abstinens utan uppkoppling och här dom gratis wifi till sina gäster. Jag skulle passa på att ringa hem via en app som heter Tango och klantig som jag är hade jag med mig en urladdad telefon. Tur att även plattan var med så att jag kunde kolla FB och blogga.

Nu ska vi snart gå tillbaka till hotellet, det blir en tidig kväll och lika bra är väl det. - I morgon är en annan dag som kommer att kännas hur bra som helst det vet jag.

Puss och kram till er alla där hemma, längtar jättemycket efter er just nu.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards