Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 11 februari 2014 14:42


Här är det verkligen lugnt och allt man gör gör man på stranden.

Vi har bara slappat hela dagen bortsett från en promenad längs stranden. Nu i kväll gick vi stranden norröver och stannade på restaurangen som hade flest gäster. Där var maten och servicen jättebra och priset var nästan ingenting.

Nu återstår det litet läsning innan det är dags att sova.
.

[Bild]

Av Annica och Kent Lindholm - 11 februari 2014 03:56


I natt har vi sovit riktigt bra båda två. Här är de flesta ortsbor muslimer så här smälls inga smällare eller skjuts några raketer för att skrämma bort de onda andarna som budisterna gärna gör i tid och otid.

Nu ligger vi skönt på varsin solstol och njuter av värmen och lugnet. Kent har redan tagit sitt första dopp för dagen. Vattnet här är betydligt varmare än på Phuket. Nästan för varmt för Kent man perfekt för mig.

Jag tragglar på med Jan Guillus bok Dandy. Den är inte alls lika bra som första boken i serien Brobyggarna men jag måste igenom den för jag har även nästa bok i serien med mig och den har fått lika bra kritik som Brobyggarna och den gillade jag verkligen.

Som ni märker finns inte så mycket att skriva om just nu, här händer ju inget. Jag undrar hur länge mitt rastlösa jag tycker att detta känns toppen. Kanske jag ska be Kent att vi hyr en moppe så att vi riktigt kan utforska ön. Tanken har slagit mig men jag håller lusten tillbaka så länge jag kan njuta av lugnet.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards