Alla inlägg under februari 2014

.

Av Annica och Kent Lindholm - 21 februari 2014 07:15

.

Av Annica och Kent Lindholm - 21 februari 2014 07:05

.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Annica och Kent Lindholm - 20 februari 2014 15:14

.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Annica och Kent Lindholm - 20 februari 2014 07:47


I dag på förmiddagen blev det en sväng till Big Budda.

Sedan åkte vi via Rawai ner till Nai Harn där vi tänker tillbringa resten av dagen vid stranden.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 19 februari 2014 08:19


Kent är helt otrolig. När han märkte vad rastlös jag var gick han och fixade en moppe.

Först åkte vi till Kamala där vi stannade vid stranden och badade. Sedan åkte vi till Bang Tao och där sitter vi nu på en fin restaurang alldeles vid stranden. Dessutom är det jättebra wifi här så jag får passa på att lägga ut lite bilder.

Snart blir det ett dopp i havet innan vi framåt eftermiddagen åker hemöver.

Oh vilken bra dag vi har ;)
.

Av Annica och Kent Lindholm - 19 februari 2014 05:10


Jag minns att jag många gånger tidigare i Thailand har suttit med datorn och tittat på husbilar till salu. Varför gör man det, ja det har jag också undrat?

Nu vet jag, för i dag skulle jag garanterat sagt till Kent, nej nu drar vi vidare, om vi varit ute med husbilen nu. Jag kan bli så otroligt rastlös av att vara på samma ställe allt för lång tid. Den ena stunden känns det bra och då intalar jag mig att nu har lugnet infunnit sig. Så går det ett tag till så vill jag bara dra iväg igen. Jag borde tillhöra något nomadfolk som är på ständig vandring, det skulle passa mig som handen i handsken. 

Jag gör allt jag kan för att bita ihop så att Kent inte ska drabbas av min rastlöshet, men i dag känns det extra svårt. Är det kanske lite hemlängtan också som spökar. Ja olika är vi allihopa och tur är väl det för annars fanns det risk att världen stannade om det inte fanns fler än jag som vevar på, och vore alla som mig skulle det garanterat snurra alldeles för fort.

Nu kommer Kent tillbaka från tvätten, bäst att lägga undan telefonen och visa lite hyfs och en trevlig sida för det har jag blivit riktigt bra på med stigande ålder.

[Bild]

.

Av Annica och Kent Lindholm - 18 februari 2014 13:51

.

[Bild]

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards