Alla inlägg under februari 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 1 februari 2014 06:49


I dag är det stranden som gäller för oss. Vädret är toppen men havet är ovanligt kallt, klart med Svenska mått är det väl helt ok.

Det är jättemycket folk här på Phuket och fler och fler blir det varje år.

Vi såg några maneter på stranden när vi gick till lunchrestaurangen. Dom skulle jag inte vilja stöta på i vattnet.

Nu är det lunchtime.

Av Annica och Kent Lindholm - 1 februari 2014 02:54


Jag visste att allt skulle bli bra bara jag fick sova ut ordentligt. Vi gick och lade oss klockan 08:00 i går kväll och vaknade 07:00 i dag ordentligt utvilade.

Nu har vi gått vår hurtiga runda, det gäller ju att behålla det flåset som jag byggt upp på jobbet.

Vi sitter nu på en mysig restaurang med perfekt wifi alldeles vid Karon strand. Här blir det morgonkaffe så länge wifi ligger nere på hotellet. Dessutom fick Kent en ny kompis, nästan som en klippt Theo.

Snart hem för att göra sig i ordning för en dag på stranden.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards