Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 8 juni 2014 20:45


I helgen har vi kämpat med att tömma stugan från tidig morgon till sen kväll men nu är det inte mycket kvar. Jobbigast var garaget där Kent samlat på sig allt möjligt under 27 år.

Gamla Zuzukin fick äntligen se dagens ljus igen när Kent valde att köra den hem i stället för transport på släpvagn. Den motorcykeln kommer han nog aldrig att göra sig av med.

Nu återstår bara någon vända till sopstationen och städning. På torsdag lämnar vi över nycklarna till den nya ägaren och just nu känns det bara befriande.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 8 juni 2014 07:34


Nu känns det betydligt bättre inombords med tanke på att stugan är såld.

Jag åkte till Micke och hans familj häromkvällen när jag kände mig låg. Där var det massor av barn (Jacobs kompisar) som skulle tälta på gården och luften var full av energi och förväntan vilket smittade av sig även på mig.

Nu är det inte mycket kvar att göra i stugan. Det mesta kommer att bli klart i dag och det känns mycket bra. Tid finns det också väldigt gott om, min inre väckarklocka är numera programmerad på 05:00 så dagarna räcket till :)
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards