Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 9 juni 2014 13:08


Åskan går och jag ligger under filten. Då kan jag ju lika gärna passa på att blogga lite.

Jag känner mig så mör i hela kroppen men det är kanske inte så underligt då jag säkert har lyft flera ton i helgen. Mycket skulle köras hem från stugan och mycket skulle köras till tippen.

I lördags var Cicci och Petra ner till stugan för att se om det var något dom ville ha. Petra gick mest runt och tittade så får jag se att hon gråter för fullt. När jag undrar hur det är ställt säger hon - Mamma, det känns precis som när någon närstående har dött. Jag det är inte så lätt att lämna efter hela 27 år, men minnena, varenda ett det tar vi med oss. Micke han ville helst slippa åka dit, han är nog den som kommer att sakna Armis allra mest.

Nej nu ska jag inte ligga här på sängen och bli sorgsen, det har jag inte tid med vi som ska på bröllop på lördag och sedan vidare på semester på söndag.

Det finns så mycket roligt att se fram emot, eller hur......
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards