Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 7 juli 2014 19:31


I kväll festar vi till det ordentligt på tu man hand.

Först blev det surströmming, ja det blev filéer men dom är helt ok. Sedan blev det en söt kopp som mamma brukade säga. Hembakt bröd inhandlat på det lilla fiket Skäret.

Ja tänk, jag säger som Mr X - Det här är få förunnat. ;)
.

Av Annica och Kent Lindholm - 7 juli 2014 16:00


Efter att sovit en natt hemma tog vi och packade och gav oss iväg igen.

Nu står vi fint uppställda vid skäret i Norrfjärden. Här är otroligt fint med gama fiskestugor, nya stugor och en riktigt fin sandstrand.

Vi stannar här så länge lusten finns kvar och sen drar vi vidare. Det är så himla skönt att inte ha Armis och hela den tomten att sköta om. Jag har faktiskt inte saknat stugan en sekund ännu och skulle jag börja längta dit så har jag bestämt mig för inbilla mig att det ändå bara är uthyrt :)
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards