Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 21 augusti 2014 17:50


Nu känns det som hösten och vardagen är tillbaka igen efter en helt otroligt bra sommar. Den här sommaren kommer jag att minnas mig tillbaka till många gånger.

Det var sommaren då Armis fick en ny ägare och det känns otroligt bra. Tänk vad lite gräs vi har klippt i sommar och tänk vad mycket annat positivt vi har upplevt i stället.

Det var sommaren som hade det bästa vädret på många år och som vi dessutom toppade med tre varma veckor ute i Europa.

Det var sommaren då vi verkligen upplevde att vi faktiskt har en husbil. Jag har sovit närmare 60 nätter i den i sommar, de flesta nätter med Kent men även nätter med barn och barnbarn.

Nu har jag börjat fixa och dona här hemma. Nya skåp och byråer är inhandlade för att bereda plats för det lilla jag valde att ta hem från Armis. En ny gästsäng med plats för två ska också in i vårt numera komibinerade gästrum och walk in closet.

Ny rumsmöbel med fler sittplatser står också på önskelistan. Tidigare firade vi många familjehögtider i Armis där utrymmet var större men det är ju inte aktuellt i fortsättningen. Vi pratade om julen härom dagen och kom fram till att vi är 16 personer när hela familjen träffas och då behövs det en smartare möblering.

Nej nu måste jag sluta. Kent går och vankar och vill att jag ska följa med på sopstationen. Ja det här har även varit sommaren då vi verkligen städat och slängt hur mycket som helst.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards