Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Annica och Kent Lindholm - 20 oktober 2014 22:53


I dag har jag känt mig riktigt låg. Som tur är händer det inte så ofta nu för tiden. Jag gick bara av och an här hemma och fick inget uträttat. Sådana dagar ska man väl också ha ibland, det är väl dessa dagar som gör att man uppskattar de bra dagarna.

Jag tvingade mig ut på eftermiddagen och åkte då ner till Cicci och fikade och blev genast på bättre humör. Tur att jag har mina barn, dom ger mig alltid energi och glädje.
.


I går var vi och uppvaktade Hannes som fyllt 11 år. Som vanligt var det trevligt och mycket gott fika. Jag missade helt att ta några bilder så jag lägger ut en bild på Hannes som jag tog i stugan i våras.
.


Nej nu är det dags att släcka ner för i dag. I morgon kommer det att bli en betydligt bättre dag, det har jag redan sett till. Jag har bokat upp mig med Dennis och Catharina och då finns inte tid för nedstämdhet. Det gäller att planera smart.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards