Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Annica och Kent Lindholm - 9 februari 2018 23:43

.
Tänk att det är så härligt att bada och sola men så vidrigt att köpa badkläder.

Jag får nästan panik när jag står i provhytten och ser mig själv i dessa stora speglar med vinklar från alla håll och kanter. Herre gud! Hur gammal är jag?

Jag lyckades i alla fall hitta en fin bikini och jag får väl trösta mig med att den sitter på en kropp med en fin insida i alla fall.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 9 februari 2018 23:21

.
Visst är det konstigt hur bokningssidor fungerar. Jag har roat mig med att titta på resor till Bangkok. Vi planerar att vara i Hua Hin och på Koh Samet i november.

Priset på resan kan variera hur mycket som helst.

Jag hittade ett flyg till Bangkok på Flygresors sida, som bokas via Ticket och resan går med Finnair. Priset för resan var 9700 kr för två personer och inga tillägg för bagage eller mat. Bra pris!
.

.
Den tänkte jag boka men först ville jag registrera oss i Finnairs bonusprogram. Väl på Finnairs sida försökte jag hitta samma resa till ungefär samma pris men den fanns inte, där kostade den 11500 kr.
.

.
 Jag gick också in på Tickets sida och hittade resan där, då hade priset gått upp till 12500 kr.

Jag gick tillbaka till Flygresor.se för att boka resan och länkades då Ticket där jag genomförde köpet till priset 9700 kr.

Håll med om att det är en jungel man ska igenom för att få en resa till ett bra pris. Nu är resan bokad i alla fall, länkad från Flygresor, bokad via Ticket och flyget är med Finnair och det känns jättebra.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards