Alla inlägg den 24 februari 2018

Av Annica och Kent Lindholm - 24 februari 2018 16:04

.
I kväll följde jag med ut och åt. Vi tog en tuk-tuk ner till hotellet vi bodde på i fjol, DR Lanta på Klong Dao. Beach. Det är jättemysigt där men det är både plus och minus med att bo på stranden respektive i Saladan. I år valde vi Saladan och det känns mycket bra.

Vi träffade Patrik och Maria och åt med dom på Hans restaurang.
.

.
Titta på dom blå stolarna. Dom är gjorda av typ avloppsrör och kopplingar i böjarna.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 24 februari 2018 15:49

.
I dag har jag varit på hotellet hela dagen. Jag gick till stranden alldeles nedanför hotellet en stund då städerskan fixade rummet.

Bilder från stranden
.

.
Det är riktigt mysigt att ligga på solstolarna vid stranden och titta på båtarna som åker till och från Lanta.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 24 februari 2018 05:06

.
Jag ligger fortfarande i sängen men det känns något bättre i dag. Jag vill absolut inte utsätta foten för onödiga risker. Stora infektioner har jag respekt för och allra helst i den här värmen men det verkar som jag svarar på den medicin som jag fick av doktorn i går så det går nog åt rätt håll.

Kent och Tova har åkte ner till Relax Bay med Patrik och Maria. Jag måste erkänna att jag är lite orolig när dom är ute på moppen. Jag litar till 100% på Kent men inte på alla andra i trafiken. Det finns många som inte borde hyra och köra moppe här nere, kineserna är värst, det ser ut som det är första gången dom sitter på en moppe.
.

.
Nu fick ett meddelande från Maria att dom är framme på Relax Bay. Härligt!
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards