Alla inlägg under april 2018

Av Annica och Kent Lindholm - 6 april 2018 13:34


Vilken härligt bild som kommer upp som ett minne i mitt FB flöde idag. Den är tagen för 6 år sedan nere i vår stuga i Armsjön.

Kent ska grilla middagen och alla barnbarnen är ute och leker. Oh, nu längtar jag jättemycket tillbaka till stugan som var en naturlig mötesplats för hela familjen. Stugan kändes alltid som vårt hem, barnens föräldrahem och nu finns det inte kvar. Jag känner mig nästan lite ledsen.

Titta på småpojkarna Alfons och Dante i skottkärran. Den var flitigt använd till både det ena och andra. Ibland var den mysigt bäddad när något barnbarn skulle sova middag utomhus.

Nej nu får jag skärpa till mig och börja packa, vi ska ut med husbilen i helgen. Vi sa ju när vi sålde stugan att - Var sak har sin tid. Ja så är det.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 4 april 2018 12:12


I går var vi till Technichus i Härnösand med Petra och barnen. Det var mitt första besök där och det var riktigt roligt. Jag gillar inte lekland där 100 ungar springer runt och skriker, Technichus passade mig mycket bättre.
.

Av Annica och Kent Lindholm - 1 april 2018 20:38


Även i dag hade vi en magisk dag i solen. Jag minns inte en påskhelg med så fint väder.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards