Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Annica och Kent Lindholm - 3 juli 2018 19:10


Nu är vi i Ullared och provianterar inför vår resa till Kroatien. Många burkar matjessill och skinka blev det. Det åkte med en och annan blus också.

I går kväll färgade jag håret på campingen. Jag gick till duschrummet och satte i färgen. När det var dags att skölja ur den var alla duschar upptagna, jag fick lite panik och gick till herrarnas dusch i stället. Jag måste ju få bort färgen i tid och det blev riktigt bra.

I dag har jag varit till frissan inne på Gekå:s och klippt luggen för 69 kr, ganska billigt eller och skapligt blev det också.

Nu sitter vi ute i skuggan och kopplar av. Vi har riktigt varmt här, kanske lite väl varmt när vi tittade på fotbollen.

I morgon åker vi vidare ner mot Trelleborg.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards