Direktlänk till inlägg 2 november 2018

Cicci och flickorna i bilolycka

Av Annica och Kent Lindholm - 2 november 2018 19:38


I går ringde Cicci och lät upprörd på rösten. Hon började med att säga - Inget farligt har hänt, ingen har gjort sig illa. Jag fick hjärtat i halsgropen, jag förstod att något allvarligt hade hänt.

Ja så var det. Cicci och flickorna var på hemväg i bil från Birsta till Njurunda. I höjd med City Gross på motorvägen står trafiken stilla pga en olycka. Cicci lyckas efter kraftig inbromsning få stopp på bilen men det fick tyvärr inte bilen som kom efter. Polisen misstänkte att dom blev påkörda bakifrån i ca 90 km/Tim. Elsa fick ont i rygg och nacke, Ellen fick ont i rygg och blev livrädd eftersom hon är höggravid. Cicci upplevde att hon var helt oskadd. Flickorna togs omhand av ambulans och Cicci hämtades av Tomas. Dom verkar har klarat sig oskadda och Elsa fick lämna sjukhuset redan samma dag och Ellen fick stanna över natten för observation. Dom måste haft änglavakt. Bilen(en Volvo v 70) blev bara skrot.

Var rädda om varandra och ta det lugnt i trafiken.
.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica och Kent Lindholm - 7 augusti 2019 16:57

  Hej   Den här bloggen uppdateras inte längre.  Vill du följa Kent och mig i vår vardag och på våra resor gå gärna inpå min nya blogg.   Kent och Annica på väg.  weandourtravelse    ...

Av Annica och Kent Lindholm - 22 februari 2019 18:57

Som jag har skrivit tidigare så har vi ju fått en ny liten familjemedlem, Ellens (vårt barnbarn) lilla son Charlie. I början av veckan blev han förkyld. Troligast blev han smittad av någon i familjen. Det är ju omöjligt att hålla barnen borta ...

Av Annica och Kent Lindholm - 11 februari 2019 15:22

Att gå tidigare i pension är det bästa beslutet Kent och jag någonsin har tagit. Nu har vi varit lediga över ett år och det blir bara bättre och bättre. Vi har alltid något på gång, det kan vara en resa, en fika på stan med några bekanta eller som ...

Av Annica och Kent Lindholm - 2 februari 2019 07:24


Jag vaknade riktigt tidigt i dag. Bredvid mig i sängen, kloss i kloss låg Kent och Thea och sov. Det såg så mysigt ut så jag skulle ta ett kort men jag ville inte tända lampan och väcka dom så jag knäppte med blixt i stället. Det var nog inte så up...

Av Annica och Kent Lindholm - 31 januari 2019 18:58

I dag har Thea varit till veterinären och opererat bort två mjölktänder. Det var hörntänderna som inte ville släppa. . Hon skötte sig exemplariskt. I väntrummet var det fler hundar men hon var tyst och satt lugnt och tittade. Matte och husse va...

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Skapa flashcards