Alla inlägg den 3 december 2018

Av Annica och Kent Lindholm - 3 december 2018 23:47


I dag har vi varit hos vårt äldsta barnbarn Ellen som flyttat ihop med sin Oskar i Ånge.

Dom har fått en jättefin lägenhet som dom nu möblerat upp och ställt i ordning. Det är lite brådis för dom väntar barn och tiden är beräknad till den 19 december.

Det är helt otroligt, vår lilla Ellen ska bli mamma. Hon är faktiskt vuxen nu, det är bara att inse det. Hon har gått in i sin nya roll som blivande mamma med ett engagemang och ett ansvarstagande som imponerat på mig. Babysängen är bäddad, alla babykläderna är på plats mm. Allt är klart så nu är det bara att vänta. Jag beundrar henne verkligen.

Älskar dig Ellen!
.


Koftan som Ellen håller i har hennes gammelmormor (min mamma) stickat till Ellens födelse. Den hänger nu så fint och pryder spjälsängen. Jag blir så glad att alla i vår familj vårdar minnet av mamma så fint. Det är snart 10 år sedan hon gick bort men hon är ändå alltid med oss.
.

Annikas nya blogg

Kent och Annica

   

  

Kul att just du tittar in.

 

Den här bloggen kommer vi att fylla med det som händer i vår vardag. 

 

 

 

Fråga oss

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

På vägarna med husbilen

 

Ofta på väg, både i Sverige och utomlands


Ovido - Quiz & Flashcards